as

OVER EAGLE TOURS

Mijn naam is Wilbert Bull en naast ondernemer ben ik een sjamaan en aarde Magiër puur sang.

Sinds we in het Aquarius tijdperk zijn aangeland gaat de aarde weer terug naar haar oorspronkelijke staat, dit is liefde en licht. De periode van hemel op aarde mag nu ingezet worden. De portalen en de sterrenportalen die tijdens de ondergang van Atlantis en Lemurië zijn dicht gegaan mogen nu weer geopend worden. Alles gebeurd in overeenstemming met het Goddelijke plan en stap voor stap mag dat uitgevoerd worden.

Op intuïtie krijg ik opdrachten om portalen en sterrenportalen te openen of te sluiten en leylijnen inclusief Roseline schoon te maken. Deze leylijnen hebben een belangrijke functie voor moeder aarde en haar bewoners.

Spirituele reizen

Reizen is mijn passie en zit in mijn bloed. Sinds mijn 20e ben ik regelmatig in het buitenland te vinden. Op dit moment heb ik in 34 landen rondgereisd. In Europa heb ik 25 landen bezocht en buiten Europa 9. De laatste 10 jaar ben ik meer bewust gaan reizen en verricht ik activaties op diverse plekken in de wereld en sluit ik oude portalen en open ik nieuwe portalen. Ik ben dan ook meerdere keren per jaar weg. Hier is een terugblik van de laatste 3 jaar. Begin 2020 was ik in Schotland. Hier heb ik een rondreis gemaakt van Edinburgh – Killin – Praying Hands of Mary – Loch Ness – Inverness en terug naar Edinburgh. Eind 2020 was ik in Zuid Engeland en bezocht ik Glastonbury, Stonehenge en Tintagel. Daar verbleef ik 6 weken.

In maart en mei 2021 ben ik in Egypte geweest. De eerste reis ging via Cairo -Gizeh - Sinaï - Cairo - Luxor - Aswan – Abu Simbel weer terug naar Cairo. En de tweede reis ging via Cairo – Gizeh – Sinaï terug naar Cairo.

In 2022 gingen mijn reizen naar Queretaro en Palenque in Mexico en aan het einde van dat jaar heb ik door de Schotse Hooglanden en Zuid Engeland gereisd. Deze rondreis begon in Harwich - Whitby - Edingburgh- Rosslyn Chapel – Fort William – Ben Navis - Isle of Sky - Glastonbury - Tintagel - Lands End - Mousehole en eindigde weer in Harwich. Op al deze plekken heb ik meerdere activaties gedaan en energie werk verricht.

Een nieuwe weg inslaan

Met Eagle Tours wil ik een nieuwe weg inslaan en mensen meenemen met mijn spirituele reizen.

In April 2023 staat er een 10 daagse reis gepland naar Egypte. Vanuit Cairo reizen we naar Gizeh waar diverse piramides worden bezocht. Ook bezoeken we de piramides van Dashur en Djoser. Het tweede gedeelte van de reis gaat naar de Sinaï.

In juni, juli 2023 staat er een 21 daagse rondreis naar Peru gepland (zie blog). Het begin en eindpunt is Lima. Vanuit Lima maakt je een rondreis door Peru met onder andere een 5 daagse trekking tocht naar de Machu Picchu en een 4 daagse Regenwoud toer naar Puerto Maldona. De reis bevat 3 binnenlandse vluchten. Hierbij wordt ook Lake Titicaca bezocht. Meer informatie van de reis naar Peru vindt je bij de blogs. Verder zal er eind 2023 ook een reis worden georganiseerd naar Ierland. Deze reis zal een motorreis worden.

Mocht je interesse of vragen hebben en je voelt je geroepen neem dan contact op via de contact pagina of open direct ons contactformulier hier onder.

Engeland

Engeland is een magisch land vol krachtplekken, heilige bronnen en steencirkels. Het Land van Avalon en de wereld beroemde steencirkels van Stonehenge. Glastonbury is bekend vanwege de connectie met King Arthur. Het stadje zou de toegangspoort zijn tot Isle of Avalon. Glastonbury Tor is de hartchakra van moeder aarde. De overblijfselen van de Tor zijn gewijd aan Aartsengel Michaël. Voor vele spirituele mensen is het betreden van de trappen naar de Tor een magische ervaring. Dichtbij de Tor liggen de White Spring en Chalice Well. In het dorpscentrum bevindt zich de Glastonbury Abbey met de begraafplaats van King Arthur. Op deze Abbey komen ook de leilijnen samen van Mary en St Michaël.

In de buurt van Glastonbury ligt ook Stonehenge. Stonehenge bestaat uit een aantal stenen in een cirkel van 35 meter. Het bouwwerk zou rond 3100 voor Christus zijn gebouwd. Maar Stonehenge wordt omringd door talloze mysteries. Zo is het nog steeds niet duidelijk wat de precieze functie van de stenen was.

In Noord Cornwall ligt het dorpje Tintagel. Hier bevindt zich een middeleeuws fort op het schiereiland waar tevens de Merlyn grot is. Vlakbij vindt je ook de St Nectan’s Waterfall. Kortom Engeland is een land vol met mysteriën.

Schotland

Schotland het land van de uitgestrekte landschappen en mysterieuze meren. De natuur die ademt en de ademloos stil is. Eagle tours neem je mee naar de mooiste hiking gebieden in Schotland waar de natuur in elk jaargetijde Magisch is. Loop langs eindeloze heidevelden, rotsformaties sprookjesachtige ruïnes. De mooiste hiking gebieden in Schotland zetten we even op een rijtje : Aberfeldy (Glen Lyon & Praying hands of Mary), Ford Augustus (Loch Ness), Ford William (Ben Navis) , Rowerdenan (Loch Lomond) en niet te vergeten Isle of Sky en Muhl. Ontdek de bruisende hoofdstad van Schotland Edinburg en bezoek de grootste cultuur stad Glasgow.

Bekijk hieronder foto's van schotland

Frankrijk

Het land van de Katharen, Tempeliers en het mysterie van Maria Magdalena. In het zuiden van Frankrijk liggen veel mysteriën bij elkaar zoals Rennes le Chateau, de heilige vallei, Alet les Bains , en het Katharen kasteel Montsegur. Beklim de Bugarach , ook wel de berg op zijn kop genoemd en geniet van het adembenemende uitzicht over de Franse Pyreneeën. De berg heeft een magische uitstraling en is op verschillende manieren te beklimmen. Tijdens de reis naar Zuid -Frankrijk is het mogelijk om de basiliek Saint Marie Madeleine in Vezelay en of de kathedraal in Chartres te bezoeken.

Egypte

Het land van farao’s, piramides, tempels, de Nijl en Sinaï. Ga terug naar de mystiek van het verleden en bezoek de vele kracht plekken. Verdwaal in de tempels in Luxor en laat je verassen door de energie van de Isis tempel op het eiland Philae.Laat je meenemen op een Feloek en zeil (bij zonderondergang) op de Nijl. Reis naar de bekende piramides van Gizeh maar ook die van Djoser en Dashur. Eagle Tours komt ook op plekken waar nog weinig toerisme is. Zoals reizen naar de Sinaï en het beklimmen van de Sinaï berg ook wel de Mozes berg genoemd in St Catherine. Ontdek de gastvrijheid van de Bedouin bewoners en overnacht in een Bedouin kamp. Een reis naar Egypte roept bij vele mensen diepe herinneringen en wijsheid op en is altijd Magic.

Oostenrijk

Oostenrijk is een hiking land bij uitstek. Vele bergen, prachtige meren een waar avontuur voor mensen die van de genieten van de natuur maar dit willen doen met een sportieve tint.
1 x per jaar organiseert Eagle tours een trekking van meerder dagen door de bergen waarbij met een kleine groep mensen mooie tochten worden georganiseerd. Voor 2023 staat de beklimming van de Hoher Goll gepland, een berg op ca 2500 meter in het gebied bij Salzburg. Deze berg is zowel met en zonder berguitrusting mogelijk te beklimmen een ware uitdaging voor de avonturier.

Peru

Peru is een nieuw land in het programma voor Eagle tours. De beschrijving van dit land is binnenkort beschikbaar op de website. In de blog en op de agenda pagina kun je al informatie vinden over de eerste geplande reis naar dit land. Foto’s komen na de reis op de site te staan.

Ierland

Ierland is een nieuw land in het programma voor Eagle tours. De beschrijving van dit land is binnenkort beschikbaar op de website. In de blog en op de agenda pagina kun je al informatie vinden over de aankomende eerste reis (motor tour) naar dit land. Foto’s komen na de reis op de site te staan.

BLOG

21 Februari 2024

April 2024
Rondreis Jordanië.

De eerste reis van Eagle Tours in 2024 zal naar Jordanië gaan. Een 15 daagse rondreis met een huurauto door het adembenemende mooie land in het midden oosten. Met als hoogte punt natuurlijk Petra. Petra is 1 van de 7 wereldwonderen op deze aarde. Deze reis zal plaatsvinden van 2 tot 16 April. We vliegen rechtstreeks naar Amman waar we in de middag aankomen. De dag erna hebben we de hele dag om Amman te verkennen. De dagen erna staat het beklimmen van de mount Nebo en hiken in de Wadi Mujib Vallei in de planning. Hier verblijven we 2 dagen aangezien er meerde mooie hiking routes zijn in de Wadi Mujib Vallei. Daarna reizen we door naar Petra waar we ook enkele dagen verblijven. Via Wadi Rum gaan we naar de rode zee naar Aqaba.
Aqaba is onze laatste bestemming voordat we weer naar Amman terug gaan voor de terugreis naar Nederland.

Mocht je interesse hebben in deze reis of vragen hebben en je voelt je geroepen neem dan contact op via de contact pagina.

20 November 2023

December 2023
Rondreis Zuid Engeland.

Eagle Tours gaat van 20 December tot 2 Januari een rondreis maken door het mooie Zuid Engeland.

Ervaar met Eagle Tours de bijzonder magische plekken zoals Stonehenge, Glastonbury, Merlin Cave en Land’s End.

In grote lijnen zal de rondreis via de volgende plaatsen gaan :

Op 20 december nemen we de dag boot van Hoek van Holland naar Harwich. We komen dan rond 20.00 in Engeland aan waarna we naar de kust rijden naar het plaatsje Great Yarmouth. Hier overnachten we in appartement. De volgende dag bezoeken we de Holy Trinity Church en Caister Castle in Caister on Sea en maken we een strandwandeling. De dag erna vertrekken we naar Stonehenge waar we overnachten in een hotel. Een heel bijzonder hotel dit keer want de kamers zijn gebouwd in een treinwagon. Op 23 december bezoeken we Stonehenge en op 24 December gaan we naar Glastonbury waar we de Tor, Glastonbury Abbey en Chalice Well bezoeken. We rijden dan avonds door naar St Clether in de buurt van Tintagel. Daar slapen we 8 nachten in een Cottage. Vanuit hieruit maken we dag tochten naar Merlin Cave, Tintagel Castle, Land’s End, Mousehole en St Michael’s Mount. In St Clether zijn ook voldoende hiking routes en coast wandelpaden aanwezig zodat we de dagen zeer afwisselend zijn. Op 2 januari gaan we weer met de boot Harwich terug naar Hoek van Holland.

23 Oktober 2023

Rondreis Israël/Egypte geannuleerd.

Wegens de oorlog in Israël hebben wij de rondreis naar Israël/Egypte moeten annuleren. Veiligheid en vrij reizen vinden wij heel belangrijk maar dat is op dit moment in dit land niet mogelijk. Indien de situatie in dit land weer stabiel en normaal is zullen wij U deze reis opnieuw gaan aanbieden.

23 Oktober 2023

November 2023
Hiking in de Haut Jura (Frankrijk).

Aangezien de reis naar Israël/Egypte niet door gaat willen we voor de mensen die er toch even tussenuit willen een hiking reis aanbieden. Eagle Tours gaat van 2 tot 9 November naar het mooie gebergte in de Haut Jura.

Dit perfecte wandgebied biedt voldoende mogelijkheden voor een sportieve hiking week. Aangezien we ook in de buurt van Geneve overnachten wordt er 1 dag gepland om naar Cern te gaan. CERN is een Europese organisatie die fundamenteel onderzoek doet naar elementaire deeltjes.

25 September 2023

Rondreis Israël/Egypte (Sinaï)

Eagle Tours gaat van donderdag 2 November tot 17 November naar Israël/Egypte (Sinaï). Ervaar met Eagle tours uit de eerste hand enkele van de meest heilige plekken in de wereld, zoals de plaatsen van Jezus 'geboorte, doopsel en kruisiging; de heiligste van joodse locaties; Tempelberg en de Rotskoepel; en zoveel meer.

In grote lijnen zal de rondreis via de volgende plaatsen gaan.

Vanaf het vliegveld Tel Aviv gaan we naar Nazareth. Waar we de naar de plaats gaan waar Jezus is opgegroeid en waar we ook naar de Berg Tabor is. Ook brengen we een bezoek aan het meer van Galilea. Vanaf Nazareth reizen we door naar Jeruzalem. In Jeruzalem bezoeken we de oude stad waar de meeste bezienswaardigheden te vinden zijn zoals de toren van David, de Klaagmuur, Via Dolorosa ,de heilige grafkerk, Golden Gate en de Tempelberg/Olijfberg.

In Jeruzalem zullen we enkele nachten doorbrengen omdat we ook een uitstapje maken naar Jericho en de dode zee. Vanuit Jeruzalem gaan we door naar Eilot aan de Golf van Akaba. Hier vertoeven we 1 dag aan de zee waar we kunnen snorkelen en zwemmen. Vanuit Eilot gaan de naar de Sinaï (St Catherine) waar we tevens de Mozes berg gaan beklimmen. Deze berg kan ook met de Kameel worden beklommen. We overnachten in een Bedoeïen kamp / Guest House. De terugreis zal daarna plaats vinden via Eilot-Jeruzalem naar Tel Aviv. De laatste nacht zullen we in Tel Aviv overnachten.

10 September 2023

Augustus 2023
Hiking Oostenrijk Hoger Goll

Op 15 tot 20 Augustus was Eagle Tours in het mooie Oostenrijk. De verblijf plaats was in Schattau waarbij we diverse mooie hiking tochten hebben gelopen. Een bijzondere hiking was de hiking naar van Berechtesgaden naar Eagle nest (Kehlsteinhaus) op 1834 meter hoogte om vanuit daaruit verder te hiken naar Hoher Goll op 2522 meter. Een tocht die je kunt beklimmen met en zonder klimwerktuigen. Op de top ligt de beloning van een adembenemend uitzicht over de Alpen. In de omgeving van Schattau ligt ook de Gosausee waar we ook diverse kleinere hiking tochten hebben gewandeld.

Mochten er nog vragen of onduidelijkheden zijn dan hoor ik het graag.

Mocht je interesse hebben in een toekomstige reis naar Oostenrijk of vragen hebben en je voelt je geroepen neem dan contact op via de contact pagina.

29 Augustus 2023

September 2023
Motorrondreis Ierland

Op 10 September is het dat zover en gaat de 1e motorreis van Eagle Tours van start naar het mooie Ierland.

Ook deze reis is spiritueel getinte reis en deze zal 13 dagen duren waarbij we ca. 2000 km af leggen.
Netto zijn dit 11 motorrijdagen zodat we per dag ca. 175 km rijden.

De heen er terugreis is met de boot van Hoek van Holland naar Harwich. Vanuit Harwich rijden we op 11 September gelijk naar Stonehenge en de dag later bezoeken we Glastonbury. Vanuit Stonehenge rijden we op 13 September door naar Fishguard waar we de boot nemen naar Ierland. Vanuit het zuiden van Ierland rijden we 4 dagen door dit bijzondere landschap naar Limerick. Op 17 September rijden we dan door naar Dublin waar we in de omgeving Tarra Hill gaan bezoeken. Vanuit Dublin nemen we de boot naar Holyhead in Engeland waarna we via Kinglyn in Harwich weer aankomen. Mochten er nog vragen of onduidelijkheden zijn dan hoor ik het graag.

Mocht je interesse hebben in een toekomstige reis naar Ierland of vragen hebben en je voelt je geroepen neem dan contact op via de contact pagina.

17 mei 2023

Juli 2023
Rondreis Peru

De reis naar Peru zal verlengd worden met enkele dagen tot 31 Juli. Amaru Muro zal ook worden ook opgenomen in de reis en we maken ook een uitstapje naar Bolivia.

Vanuit Puno gaan we een extra lus maken en reizen we naar Amaru Muru om de poort van de Goden te bezoeken daarna via Copacabana naar de Eilanden Isla del Sol en Isla de la Luna. Hierna reizen we terug naar Puno

Mocht je interesse hebben in een toekomstige reis naar Peru en je voelt je geroepen neem dan contact op via de contact pagina.

14 april 2023

Juli 2023
Rondreis Peru

In verband met organisatorische redenen is de reis naar Peru verplaatst van 25 Juni naar 5 Juli. Einddatum schuift dan ook op en wordt dan 26 Juli.

Mocht je interesse hebben in een toekomstige reis naar Peru of vragen hebben en je voelt je geroepen neem dan contact op via de contact pagina.

1 april 2023

Juni 2023
Rondreis Peru

Van 25 juni tot 15 juli staat er een 21-daagse reis gepland naar Peru. Begin- en eindpunt is Lima.

Vanuit het vliegveld Lima worden we opgehaald en naar het hotel gebracht.
Op dag 2 worden we door een lokale gids begeleid door het historische centrum van Lima, waar we paleizen en een Sint Francisco klooster bezoeken.
Op dag 3 is de vlucht naar Arequipa waar we tevens de stad wandelend verkennen.
Op dag 4 starten we met de Campina tour. Arequipa, ook wel de “De Witte Stad” genoemd deze wordt omringd door spectaculaire bergen en de vulkaan El Misti. We bezoeken ruïnes, kerken en vele uitkijkpunten. In de middag gaan we naar een landschap waar we een uitzicht hebben op 3 vulkanen.
Op dag 5 vertrekken we naar Chivay. Op een hoogte van 3900 meter gaan we naar de Colca Canyon en daarna naar de hoogvlakte van Toccra.
Op dag 6 gaan we weer terug naar Chivay maar onderweg worden enkele stops gemaakt in verschillende dorpjes.
Op dag 7 is het bezoek aan het Titicaca meer en de Uros eilanden.
Op dag 8 reizen we met een toeristische bus van Puno naar Cusco.
Op dag 9 bezoeken we Cusco stad waar we de Inca ruines bezoeken van Kenko,Tambomachay en Puca Pucara.
Op dag 10 is dag 1 van de Salkantay Trail waar we maximaal 7 kg aan bagage meenemen. De eerste trek is naar 4000 meter hoogte. De dagen er na gaan we naar 4600 meter hoogte. We zullen de Andes met haar bergen geleidelijk zien overgaan naar de groene bergen in het overgangsgebied naar het regenwoud.
Op dag 3 van deze trail zal de flora en fauna steeds meer kenmerkend zijn voor een subtropisch regenwoud klimaat.
Op dag 4 van de trail trekken we over de oude Inca trail door de Santa Terasa Vallei om op dag 5 uit te komen op de Machu Picchu. Het hoogtepunt van deze reis. Met een van de mooiste treinritten gaan we terug naar Ollantaytambo. Vervolgens gaan we met de bus naar Cusco.
De laatste 3 dagen maken we een jungle tour en bezoeken we o.a. de modderbank La Torre Clay Lick en het Tres Chimbadas meer. Op het Cocococha mer hebben we een nachtelijke boottocht. Tevens bezoeken we een lokale farm waar we een geweldige kans krijgen om diverse exotische vruchten te proeven.
Op dag 21 wordt je weer naar het vliegveld van Lima gebracht.

Van deze reis is nog een uitgebreidere reisbeschrijving aanwezig.

20 maart 2023

September 2023 / Motor Rondreis Ierland

Over deze rondreis met de motor door Ierland is binnenkort meer informatie bekend.

Mocht je interesse of vragen hebben en je voelt je geroepen neem dan contact op via de contact pagina.

18 februari 2023

April 2023
Rondreis Egypte

Van 3 april tot 12 april staat een 10 daagse reis gepland naar Egypte. Vanuit Cairo reizen we naar Gizeh waar diverse piramides worden bezocht. Tevens bezoeken we de piramides van Dashur en Djoser. Het tweede gedeelte van de reis gaan we naar de Sinaï en beklimmen we de Mozes berg. Tevens bezoeken we het St Catherine klooster en overnachten we in een Beduin kamp. In Cairo bezoeken we het Egyptische museum en gaan we naar een Bazaar.

Mocht je interesse hebben in een toekomstige reis naar Egypte of vragen hebben en je voelt je geroepen neem dan contact op via de contact pagina.

Contactformulier

U kan ook bellen of mailen via: